Nettbuss och NSB är Vy. Läs mer på vy.se

Vi använder cookies för att förbättra användarupplevelsen av vår webbsida. 

Läs mer om cookies >>

Reklamation

Reklamation

Vi är verkligen ledsna att du inte är helt tillfreds med din resa, men vi är tacksamma att du talar om det för oss och vi tar gärna emot din reklamation. Vi ser helst att du framför din reklamation skriftligen till oss;  

E-post till: info@nettbuss.se

eller per post till:
Vy Travel AB
Polhemsplatsen 5
411 11 Göteborg

 
Har du rest med Resplus biljett och blivit försenad? Vänligen klicka här.

Berätta för oss varför du är missnöjd med din resa och bifoga ditt biljettnummer från den aktuella resan. Vi svarar på samtliga reklamationer, oftast inom några arbetsdagar. Vi är tacksamma för dina åsikter, de gör att vi kan bli ännu bättre!

Reklamera resa

Du måste vara inloggad för att skicka formuläret.

Är du missnöjd med vår reklamationshantering? Vänd dig då till allmänna reklamationsnämnden (ARN) Webbadress: www.arn.se

Postadress: Box 174, 101 23 Stockholm
 
EU-kommissionen hanterar klagomål gällande en vara eller tjänst som är köpt online. EU-kommissionens onlineplattform hittar du här: http://ec.europa.eu/odr