Vi använder cookies för att förbättra användarupplevelsen av vår webbsida. 

Läs mer om cookies >>

Vanliga frågor efter resan

Hittegods

Maila till oss på hittegods@nettbuss.se (om du rest med Nettbuss Bus4You eller Nettbuss express) eller vaxel@nettbuss.se (om du rest med lokaltrafik) så hjälper vi dig. Vi gör vad vi kan för att hjälpa dig att få tillbaka din förlorade tillhörighet. Dock tar vi inget särskilt ansvar för upphittat gods, eftersom vi inte kan förvara det helt säkert eller ansvara för frakten. Om vi hittar din tillhörighet tar vi ut en adminstrationsavgift på 100 kronor plus den eventuella avgift som posten/fraktbolaget tar.

Missnöjde

Vänd dig gärna till info@nettbuss.se och berätta varför du inte var nöjd med resan. Vi uppskattar dina synpunkter, det gör att vi kan bli än bättre! Har du köpt en biljett via Nettbuss kanaler men rest med BT Buss ber vi dig kontakta dem för att framföra ditt klagomål.

Försening

Vi ersätter förseningar i enlighet med våra resevillkor. Våra resevillkor hittar du på nettbuss.se/resevillkor. Vänd dig gärna till oss via mail på info@nettbuss.se så att vi kan hjälpa dig i fall du är missnöjd med något eller om du vill reklamera din resa. Har du blivit försenad och har en Resplusbiljett, vänligen vänd dig till www.forseningsersattning.resplus.se Har du rest med BT Buss och blivit försenad ber vi dig att kontakta dem för eventuell kompensation.

Vi erbjuder ersättning i de fall förbindelsen är med våra egna anslutningslinjer, och biljetten är köpt som bytesresa.